május 21, 2012

Jön! Jön! Jön: a Tündérkrónikák negyedik része!

Igazából engem az sem érdekelne, ha Barrons az összes mozgólépcső mögül  rám vigyorogna a kérdéssel, hogy " leszel a barátnőm? " - ah! vágyálmok, tudom, igen-, és azt sem bánnám, ha ott támaszkodna az összes buszmegálló üveglapján. Mert hogy ez a sorozat ennyire jó. És hogy rajtam ne múljon, én is hozzájárulok, hogy megörvendeztesselek titeket a hírrel:

miután a Kelly nem kívánja folytani még a siker sorozatait sem, Moning Tündérkrónikák sorozatának folytatása veszélybe került. DE nem kell félni, kedves rajongók - és leendő rajongók-, a Cor Leonis kiadó már a blogján is közzétette, hogy jön a negyedik rész !!!
 ( vigyor-vigyor- tapsikol-tapsikol-zsebkendővel megtörli a szemét.)

Szolid fan sikolyokat hallok a háttérből, helyes-helyes.



Aki pedig eddig nem merte elkezdeni, most jött el az ideje. Tíz emberből kilenc egész kilencvenkilenc százalék nem bánja meg. A magyar fogorvosi kamara bloggerek nagyon-nagy része is ezt ajánlja. Ne hagyományos mosóport vegyél, hanem ezt itt. :) ( jáááj- nem vagyok normális - de annyira örülök :D - és közben meg itt mennek a reklámok a háttérben... )
SHARE:

5 megjegyzés

  1. :D Én is annyira örülök *egetrázó fansikoly*, hogy el se tudom mondani.

    VálaszTörlés
  2. Még nem vagyok rajongó, mert nem olvastam a könyveket, de ez a lelkesedés nagyon inspiráló és magával ragadó! :)

    VálaszTörlés
  3. dilis:)))
    végigolvastad már különben az egészet?

    VálaszTörlés
  4. @Titti
    Az utolsót még most sem.
    Elnyújtom egy kicsit a dolgot, hogy jobban élvezzem :D

    VálaszTörlés
  5. @Pazsuka
    Szerintem ha urban fantasyra vágysz- akkor ez nagyon jó választás. Persze-persze voltak, akiknek nem tetszett annyira, de még nem láttam olyat, aki mindemellett ne olvasta volna tovább, és aztán szerintem előbb-utóbb úgy is rajongóvá válik az ember :).
    ( Sokkal rövidebben akartam írni, bocsánat)

    VálaszTörlés

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig