szeptember 03, 2012

Emlékeztetö, hogy vásárolj

No kérem szépen, kezdek szépen lassan magamhoz térni, úgyhogy újra átfutottam a piszkozataimat, és rátaláltam erre a posztra.

Biztos mindenhol láttátok már, de én is megmutatom, mi újság a CorLeonisnál, annál is inkább, mert egészen jó könyveket kínálnak.

Augusztus 27-én jelent meg, tehát már kapható Syd Field újabb könyve a forgatókönyvírásról, Forgatókönyvírók kézikönyve -  A sikeres forgatókönyvírás gyakorlati lépései címmel.


A sorozat első részét már olvastam, ami gyakorlatilag a forgatókönyvírás alapjairól szólt, jó sok érdekességgel, és filmekből kiírt snittekkel, részletekkel. Field igazán ért ahhoz, hogy lelkesítsen és hogy fenntartsa az érdeklődést, még úgy is szerettem olvasgatni a könyvét, hogy tudtam, soha az életben nem fogok megpróbálni megírni egy forgatókönyvet. Szóval a stílus jó, tartalom is van, mondanivaló is, filmrajongóknak, forgatókönyv írásra vágyóknak szerintem kötelező darab, és a következő rész sem lehet rossz. Itt egy kis részlet a fülszövegből:

A Forgatókönyvírók kézikönyvéből kiderül, hogy milyen a jó ötlet, milyen a profi szerkezet, megtudhatod, hogyan keltsd életre a karaktereket, hogyan írj párbeszédet, vagyis hogyan dolgozd fel ötletedet sikeres, profi forgatókönyvvé. Akár kezdő vagy, akár profi, ha követed Field tanácsait, végül a kezedben lesz egy kész, eladható forgatókönyv! - Reménykedjünk a legjobbakban. 


Szeptember 1. napján, tehát két nappal ezelőtt ( milyen okos vagyok) jelent meg Nevada Barr új krimije, az Ördögkatlan. Na most én még sosem olvastam Nevada Barr könyvet - meglehet azért, mert nem szeretem annyira a krimiket, de egész jó dolgokat olvasni a sorozatról.

Íme, egy kis előzetes:
Anna Pigeon meztelenül, betört fejjel, kificamodott vállal ébred egy víznyelő üreg mélyén a Glen Canyon sivatagos fennsíkján. Kiszáradt nyelve feldagadt a szomjúságtól. Fogalma sincs, hogyan került oda, nem emlékszik, mikor veszítette el a ruháját és az eszméletét. Kétségbeesetten próbálja felidézni, mi történhetett vele, és közben igyekszik felfedezni szűk börtönét… 





Végül szerintem mindenki tudja, de ha nem, én úgyis figyelmeztetek mindenkit, miszerint szeptember 17 reggelén Új nap virrad, mégsem virrad új nap, de talán majd szeptember végén ez is meglesz, mert megjelenik Karen Marie Moning Tündérkrónikák sorozatának befejező része, mi pedig megtudhatjuk mi a titka a kiismerhetetlen  Jericho Barronsnak- szolid fan sikoly-, csak bírjuk addig cérnával. 


Mit akar a Sinsar Dubh? Igaz-e a prófécia, és Mac tényleg pusztulást hoz-e a világra? Még mindig az Alina halála miatti bosszú a legfontosabb? Mi történt valójában V’Lane-nel? És egyáltalán ki a halott férfi Mac lábainál? Na és kicsoda valójában Mac? De ami a legfontosabb: maradt-e még annyi fény a világban, hogy minden jóra forduljon?

Uh, lányok, ti hogy bírjátok a várakozást? 
- hihetetlen, hogy vége lesz-

A könyveket megvásárolhatjátok a könyvesboltokban :). 
Meg itt is:  http://www.corleonis.hu/ ( egész jó kedvezménnyel.)
SHARE:

3 megjegyzés

  1. én nem nagyon várom, hogy vége legyen. (mármint Moningnak).
    egyébként meg úgyis jön a többi.:)

    aminek viszont örülök, hogy azt írta Moning, hogy a fever-sorozat után már nem fog tudni úgy és olyat írni, mint előtte (a highlander), úgyhogy remélem, hogy egyre jobbakat fog kitalálni.

    VálaszTörlés
  2. Oké, ebben igazad van :)
    Hol olvastál te ilyeneket? Nézed a blogját?

    VálaszTörlés
  3. Kedves Zenka!
    A Vándorköny ajándék könyvlánc játékra szeretnélek meghívni téged és az olvasóidat is. További részletek itt http://olvaso-naplom.blogspot.ro/2012/09/vandorkonyv.html

    Mindenkit szeretettel várok.

    VálaszTörlés

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig