október 07, 2012

Gyors vegyes

Tegnap jártam egy TTK boltban, ahol Kellys könyveket árultak 500 Ft-ért, köztük szívem csücske Moning Tündérkrónikák 1-2 részt, illetve a magyarul megjelent Cassie Palmer könyveket ( azaz három részt, 500 Ft/db ), plusz Kinsella könyveket, meg hasonló csajos boltos, urban fantasys történeteket lehet találni, csak azok javarészt nekem megvannak, vagy abszolúte nem érdekelnek. Érdemes a honlapukon, vagy a környéken szétnézni.

Én őt vásároltam meg 650 Ft-ért. ( Nem szoktam árat írni, de ez nagyon  jó vásár volt. )


Másik hír, amiről már rég akartam szólni, hogy a Cor Leonis megnyitotta a Webshopját, ahol megint olcsón lehet könyvekhez jutni, vannak szépséghibás könyvek, kedvezmények, stb, lehet ott  is időzni, találhatunk ott is meglepetéseket, cikkeket, videókat, szóval érdemes oda is benézni.

És még egy hír a Cor Leonis háza tájáról: lehet csatlakozni hozzájuk a Moning Tündérkrónikák újra olvasáshoz, ami szerintem nagyon jó ötlet- kár, hogy most szeretném a sztoritól picit függetleníteni magam- , klassz idézeteket olvastam a fb-on, és maga az ötlet is jó... ( Moning ugyanezt teszi a saját facebook oldalán.) Nem is tudom, kezd a kiadó mellett egy nagyon jó kis társaság kialakulni, tényleg jó a hangulat, szóval mindenkinek, aki részt vesz benne, hajrá!

Akartam ma komoly posztot írni, de - na most ezt tessék elképzelni- tegnap éjjel "buliztam" sőt még ma hajnalban is, és nem nagyon akarnak kapcsolódni a szótövek, a toldalékok,meg a ragok, meg aminek épp kapcsolódni kell. :) Úgyhogy ezt megúsztátok.
SHARE:

5 megjegyzés

  1. Háromszoros hip-hip-hurrá a Boszorkánynak :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, én is pont ezt gondoltam, amikor megláttam. :)

    VálaszTörlés
  3. Jujj :D
    ( azt hittem, zavarni fog,vagy valami, de neem :) )

    VálaszTörlés
  4. Húh jó a dizájn tényleg :) Mindenki megújította a blogját, csak én vagyok elmaradva szokás szerint (évekkel!) :( :D

    VálaszTörlés

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig