december 30, 2012

Elmaradt karácsonyi poszt

Kérdeztétek páran, kaptam-e könyvet karácsonyra, és most úgy döntöttem, hogy gyorsan leírom.
Nem vagyunk amúgy a nagy ajándékozások híve, szóval én általában mindig 1-2 könyvet kapok :), most kaptam egy Diótörő karácsonyfadíszt, mellé egy Diótörő DVD-t ( igazi Csajkovszkij muzsikával) , valamint a Smaragzöld könyvet. ( Ezt magamnak választottam. ) Bridge egy nagyon aranyos kanálkát küldött, Siontan pedig egy csodaszép ásvány-karkötőt- amitől elvileg nagyon kommunikatív és nyugodt leszek. :)
Amadea volt olyan kedves, hogy elküldte a Gyógyír Északi szélre-t ( írta Daniel Glattauer), és annak folytatását is, amiket már rég ki akartam olvasni.
Nimától pedig a Cindert kaptam, - annyira vártam, nem is értem, miért fekszik a karácsonyfa alatt még mindig- , meg egy nagyon szép Dickens könyvet, a Kis Dorrit-ot. ( Azt kötöttem át a piros szalaggal. ) Karácsony reggelén viccelődtünk, hogy a Diótörő elmozdult éjszakai helyéről, azóta minden reggel megnézem, ugyanoda állt-e vissza...
Köszönöm mindenkinek az ajándékokat, a jókívánságokat, a képeslapokat, meg mindent :)

SHARE:

4 megjegyzés

  1. De jó, nekem is volt Cinder és Smaragdzöld a fa alatt. :))
    Ráadásul a Kis Dorrit meg a Cinder nagyon jól néz ki azzal a piros szalaggal átkötve. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a két legjobb újdonság szerintem :)
      Ugye? Egyszerűen nincs szívem levenni róluk a szalagot...

      Törlés
  2. Nagyon hangulatos kép, remélem, tetszeni fognak a könyvek!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi- a Tibi jutalékát még várom, de hátha megérkezik :D

      Törlés

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig