július 22, 2012

Ez az utolsó tánc..., de JZB forever

... vagyis az utolsó esély arra, hogy szavazz , ki vagy mi neked a könyves álompasi/álomkarakter, mert már csak egy napod van rá, hogy megmozdítsd a kis kacsódat, és bájos kis mozdulattal apró pöttyöt tegyél
Jericho Barrons neve mellé
hisz tudjuk, hogy...
( mondjuk ki együtt):
ő az Alpha, a Béta, a Gamma, és minden a Világmindenségben és azon felül
( ...hisz arra vonatkozóan, hogy ő speciel ki vagy micsoda, a lehetőségek végtelenek...)

Én már annyi mindent írtam róla, és a Bones elleni meccs annyira kemény volt, hogy teljesen belefáradtam...

Gyerekek, ha ér bármit is ez, hogy itt kampányolok, látogassatok el a linkelt oldalra, és szavazzatok a kis drágára egyet a kedvemért, ha meg már unjátok a dolgot - én már picit unom-, akkor meg azért szavazzatok rá, hogy végre vége legyen. :D 

( Nem tudom, még mit mondhatnék, ha nyer Barrons, ígérem elolvasok még idén két Fejős könyvet, és hozok egy Vass Virág Vulevu posztot...  Na? Gondoljátok végig, mit ajánlok, nem kis dolog ám...) 

Egyet azért elmondok, a végső párbaj Barrons, az Alpha és Cortez..., a gimnazista fiú között zajlik.
Tudom, most mire gondolsz - mert a gondolat-olvasás a hobbim.
Arra gondolsz, hogy a.) a döntés könnyű vagy arra, hogy b.) a döntés nehéz. 
Esetleg arra, hogy c.) nem érdekel az egész.
 
De elárulok egy titkot:
Barrons, minden, ami ez a Cortez gyerek szeretne lenni, ha felnő.
Úgyhogy, itt a kezedben a döntés. 

DÖNTS.
( hat.idő: júli 23. éjfél)


SHARE:

2 megjegyzés

  1. Az utolsó bekezdés nagyon betalált. :) Barrons forever, és még azon is túl! ;) Én már szavaztam.

    VálaszTörlés
  2. Áh, én is. De Cortez nagy előnyben van. Mmmm...

    VálaszTörlés

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig