szeptember 24, 2016

Mi hír felétek? :)

Megfogadtam, hogy nem fogom ismételgetni magam, és mivel újabban mindig olyan dolgok jutottak az eszembe a blog kapcsán, amiről már regéltem, így önkényesen és visszafordíthatatlanul konok módon tartottam magam az elhatározásomhoz. Nyilvánvalóan magában rejti ez az elhatározás, hogy kéthavonta fogok írni egy posztot, de azt is magába foglalja, hogy akár hétszer egy héten. ( Utóbbi nem esélyes. ) 

Mint látjátok kissé változott a dizájn, ennek azért is volt fontos szerepe, mert ha véletlenül úgy esne, hogy nem írnék többet, szerettem volna, hogy valami normális sablonnal búcsúzzak el. Másrészről úgy voltam vele, hogy ha meg mégis tudnék időt szakítani erre a hobbimra, akkor olyan felület fogadjon, ami nem túl tolakodó, kicsit jellemző rám, és mégis otthonos, akár egy tengerpartra néző kis ház. 

Az ilyesféle idealizált képek miatt néha tucatembernek érzem magam. Például szerettem volna leírni, hogy ez a nap tökéletes a takaróba burkolózós filmnézős, könyvolvasós délutánra, meg hogy annyi teát vettem az őszre, hogy nincs hely már hová pakolni, de azt hiszem a legtöbb könyvesblog ezekkel a gondolatokkal van tele így október táján. Én viszont most szeretnék picit kitűnni. :P
Forrás: Pinterest

A blog címe megváltozott, és alapjában véve azért változtattam meg, mert mostanában van pár dolog, ami jobban érdekel, mint a könyvek, és ha írni fogok, akkor valószínűleg ezekről is szeretnék írni. Szóval, ha okos leszek és ügyes, majd lesz a fejléc alatt egy menüsor, ahol külön fogom választani a könyves és nem könyves tartalmakat, hogy könnyen eligazodhassatok, és ha mondjuk nem érdekelnek csak a könyvek, akkor elegendő lesz majd oda kattintani. Viszont előre szólok, hogy nagyon lassan változtatgatok, tanulom is ezt a sablonszerkesztős dolgot, meg mivel kevesebbet ülök a számítógép előtt, ezért talán majd az év végére ez is meglesz. 

Persze az az állítás, hogy minden könyvesblog a kockásplédről ír így az ősz elején nem akadályoz meg abban, hogy leírjam, imádom a fehér szőrös takaróm, ami most igen, itt csücsül a hátamon, és úgy nézek ki vele, mint egy jegesmedve, vagy mint ezerszőr, vagy mint valami medvebundában gubbasztó eszkimó asszony, és lassan előkerülnek a gyertyák és mécsesek, amik mellett olyan jó csak úgy lenni. Nem olvasni, nem beszélgetni, hanem csak úgy élvezni a pillanatot. 

Az ősz engem mindig aktivitásra késztet. Nem vagyok az a típus, aki siránkozik, mert nincs meleg, kifejezetten szeretem az őszi időjárást, még az esőt is, és ha nem tart sokáig a köd sem rossz, és annak is megvan a maga romantikája, hogy sötétben ér haza az ember. Ősszel szoktam írni. Ősszel, és mindig van egy tavaszi fellángolásom is, de most nagyon reménykedem benne, hogy kitartunk egymás mellett, a múzsám és én... 

Amiért pedig tollat ragadtam, az csupán annyi, hogy ... Sokszor kérdezitek tőlem, épp mit olvasok, és sokszor mondom azt, hogy jelenleg semmit. Tudom, hogy totál kiábrándító vagyok, de most épp a lassan vagy semmit olvasós időszakomat élem, és néha komolyan lelkiismeret fordalásom van, hogy nem azt mondom, hogy " figyi, egy olyan baromi jó könyvet olvasok, a címe... és az egész izgalmas és csodálatos, trátrá, trá... ", szóval néha teljesen cikinek éreztem ezt, de most kifejezetten élvezem, hogy ez van, hogy más is van, és hogy ilyen vagyok. Tisztára, mint valami renitens könyvesblogger :D.

Mi hír felétek? Hogy vagytok, kedves - még megmaradt olvasóim? Remélem, jól ment sorotok, míg nem találkoztunk. Néha úgy vagyok vele, hogy annyit beszélek, hogy nem bírom abbahagyni, néha meg csak ülök, hallgatok, és bámulom az embereket. Szívesen meghallgatnálak titeket is. Gyűjtöttetek már idén vadgesztenyét? Egyik nap épp munkából hazafelé menet majdnem fejbe kólintott egy gesztenye, azóta hordok a táskámban egyet. ( Jó lesz vele a szerelmespárokat megdobálni. ) Csak vicceltem ;).


SHARE:

13 megjegyzés

  1. Jaj, Zenka, remélem nem akarsz búcsút venni tőlünk! Én nagyon szeretlek olvasni, akkor is, ha nem gyakran írsz, habár az az igazság, örülnék, ha gyakrabban írnál, de tudom, hogy mindenkit elfoglal az élet, és nem is akarok ígéretet kicsikarni, hogy gyakrabban fogsz blodoglni, de nagyon szeretlek olvasni. Akkor is, ha nem könyvekről írsz. De tényleg. Te vagy az a blogger, akinek a mondanivalója érdekel, legyen szó bármiről. Tudod, évek óta olvaslak, másokkal együtt, de te olyan egyedi vagy. Nehéz ezt megfogalmazni, hogy pontosan hogy értem ezt, nem is próbálom meg, úgysem sikerülne, de nekem te vagy a kedvenc bloggerem. Különleges vagy, szeretem a stílusodat, a bejegyzéseidet, a képeidet, mindent. Szóval ha van rá egy icipici esély, akkor boldogíts minket egy kicsit gyakrabban. :) És kérlek, semmiképpen ne tűnj el!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűha :). Köszönöm a kommentedet. Mindenkinek kellene kapnia legalább egy hasonló üzenetet...
      Rossz napokkor elolvasnánk és erőt merítenénk belőle- ( meg mosolyt) ;).

      Nagyon szépen köszönöm...

      Törlés
  2. Nem találkoztam még vadgesztenyével. :) Én pont az olvasásba lendültem vissza most ősz elején. Kicsit néha úgy vagyok mint te, hogy nem bánom, hogy beköszöntött, szeretem ilyenkor is a természetet, bár a sötétedés fokozódása zavar, de ilyenkor én is valahogy tevékenyebb vagyok a négy fal közt, talán nem bágyaszt a meleg, és azért (?).
    Renitens könyvesblogger, ez jó. :) Abszolút felmentetted magad a blog címének átírásával, meg hát amúgy is, miért ne lehetne olyan időszakod, amikor nem olvasol semmit? ;) Remélem jól fog menni az írás, sok kedvet hozzá! :))
    A kockás plédekről egy egyebekről: kifejezetten üdítő, hogy te jegesmacinak álcázod magad ilyenkor. Néha már kitépem a hajam szálanként, amikor mindenkinél ugyanazok a klisék jönnek elő :D persze érthető, mindenki szert ilyenkor megpihenni a jó melegben egy jó könyvvel, de amikor 50-edszer látom meg az olyannyira elterjedt "bekuckózás" szót, akkor kiborulok. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Soha nem gondoltam volna, hogy egyszer be fog jönni a jegesmaci külső :D, de nagyon-nagyon megszerettem.

      Köszönöm a biztatást. Ja, hát igen, szerintem senki nem utasítana el egy kuckózást :D, csak annyian megemlítjük így ősszel, hogy vúúú...

      Törlés
  3. Nekem nagyon tetszik az új blogkülsőd. :) A név is jó, ebbe tényleg belefér más is, amiről esetleg írni szeretnél.
    Én idén rekordkevés könyvet olvastam, egyszerűen most más dolgok töltik ki az életemet. Aztán lehet, hogy az ősz majd kicsit több olvasást fog hozni, meglátjuk. De tudod mit, nem bánom, mindennek megvan a maga ideje. Ha te most nem olvasol, más tölti meg az életed, akkor nem olvasol, majd ha egyszer úgy érzed, úgyis visszatér jobban az olvasás az életedbe. De lelkifurdalásod ne legyen, neked sem csak a könyvmoly oldalad létezik, sokszínűbb vagy te annál. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Nita :) Igen észrevettem, hogy a te életedben is kicsit másfelé helyeződött a hangsúly, de azért látom még kitartasz a könyvek mellett, és ez klassz dolog.

      Emlékszem, hogy neked a múltkori sablon is tetszett, és tökre örültem, hogy valaki támogatja a modern blog dizájnt, de sajnos ahhoz a sablonhoz a gyakori- akár naponkénti-frissítés illene - (akkor úgy terveztem, hogy többször rövidebben írok)-, de rá kellett jönnöm, az nem az én stílusom. Úgyhogy most ez lesz :)
      ( Olyan kedves dolgokat írtok, hogy nem is tudom, mit válaszolhatnék- sokat jelent, hogy itt vagytok, biztattok, mindenféléről kommenteltek. Veletek együtt jó blogolni.) :P

      Törlés
  4. én meg csak azért szólalok meg, mert teljesen jó, amit teszel. Ha így érzed jól magad, akkor így. Én azon lepődöm meg, hogy még kevesebben vagyunk ezen az oldalon, azaz hogy nem olvasunk vagy csak nagyon keveset, hogy ezért nem érezzük rosszul magunkat, hogy nem állunk be a kockásplédes sorba. Nálam jelez a rendszer, ha írsz és örülök!- írjál a semmiről, de szerintem mentegetőzni nem szükséges. Írj a margó mellé, jó az is. :) de ha nem látjuk, akkor csak éppen kifogyott a tintád. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Andiii! Nagyon szépen köszönöm, olyan jó, hogy vagytok, és írtok nekem :P

      Törlés
    2. Hát perszehogyigen!

      Törlés
  5. Engem is baromira idegesít ez a kuckózás minden második könyvesblogon meg "női" portálon, de bezony ennek van az ideje. Forró, gőzölgő tea, (kockás) pléd, kuckózás, olvasás, filmezés, az ablakfülkében ülve melankólikusan elmerülni az esőben, stb stb. És ha nektek is jól esik ilyennek lenni, kuckózni a kockás plédedetekkel, akkor tegyétek. Én is ezt csinálom egy egy borongós őszi napon, főleg délutánonként és esténként, csak nem reklámozom, mert tudom, ha nekem feláll tőle a hátamon a szőr, másnak is fel fog. Illetve nincs kockás plédem, nekem rózsasín van, ami nem őszi, azzal nem menő kuckózni a Vous és a Bien felvilágosult okos szerkesztőlányai meg is köveznének ezért.
    Nem beállni a kockásplédes sorba csak akkor állja meg a helyét, azért nem állsz be, mert magadtól nem akarsz, nem azért, mert csak azért nem akarsz, hogy ne könyveljenek el tucatként, de amúgy szeretsz kuckózni. Kockás pléddel vagy anélkül. Nem kell ezt szégyellni, csak agyzsibbasztó ezekt a kliséket olvasni, ezzel egyetértek. Ennyi erővel minden éven minden évszak sajátos tevékenységeit le lehetne írni, és akkor 5-10-15 évig minden izgi lenne ugyanazokat olvasni... Télen majd jönnek a forrócsokis térdzoknis ágyban olvasós pizsamás képek a blogokra, tavasszal a virágos könyves, virág a lány hajában kezében könyvvel hipster cuccok, nyáron nem tudom mi, biztos homok, kagylók, naplemente, könyv a fűben, tengerparton, akármi, ősszel meg a kockás plédek meg a teák. Meg az eső. Meg minden más ilyen szokásos cuccok. Szép egyébként az évszakok sokszínűsége, én szeretem mindegyiket, nincs külön kedvencem, de azért unalmas már tényleg, mindenhol ugyanazt kapja az ember a pofájába.

    De kuckóskockásplédre fel, reklám nélkül! Bújjatok be egy jó meleg takaró alá, és olvassatok sokat!

    Mia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy. Kockásplédre fel! :) ( Nincs is kockásplédem :P )

      Semmi bajom a jelenséggel, már én is írtam rengetegszer róla , és igazából, amikor leültem posztot írni, majdnem leírtam újra egy régi, de hasonló témájú posztomat majdnem teljesen azonosan :), és aztán... átváltottam inkább jegesmedvére. De ha objektíven végig gondoljuk, a jeges medve stíl is csak egy másmilyen kockás pléd. ;) Szóval tudom ám én, és teljesen igazad van.

      Törlés
  6. Itt vagyunk :)
    És amit írtál teljesen rendben van :)

    VálaszTörlés

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig