december 31, 2017

Várólista csökkentés 2018

Csináltam egy mémet :)), mint ahogy azt láthatjátok. És igen!!! Ez is elérkezett! Először és lehet utoljára! V Á R Ó L I S T Á T csökkentek! Fantasztikus vagyok! Erős! Öntudatos! Igazi kemény csaj! Meg fogom csinálni! És tornázni is fogok! Az is lehet, hogy tornázás közben olvasom majd őket ki! Szóval mindenki nyugodjon le... Mert szinte biztos... hogy 2018-ban lehet, hogy elolvasom majd őket!

Nézzük a listát: 
1. Jane Austen: Meggyőző érvek
2.Ted Chiang: Életed története és más novellák
3.James Herriot: A repülő állatorvos
4. Anna Gavalda: Együtt lehetnénk
5.Elena Ferrante: Brilliáns barátnőm
6.Virgina Woolf: Saját szoba
7. Richard Yates: A szabadság útjai
8. Natasha Solomons: Eltűnt férjek galériája
9. Kazuo Ishiguro: Napok romjai
10.Cheryl Strayed: A vadon
11. Daniel Glattauer: Gyógyír északi szélre
12. Karen Marie Moning: Burned

Először írtam alternatív listát, de aztán szépen kitöröltem őket egytől-egyig. Ez azért van, mert kemény csaj vagyok. Mondtam már, ugye?...





 A várólista csökkentést idén is Lobo szervezi, a kihívás szabályait itt olvashatjátok a blogján. Ha csatlakozni szeretnétek még a mai napon, pontosan éjfélig megtehetitek. Hajrá! Jó buli lesz!!!
( Gondolom én...)

SHARE:

7 megjegyzés

  1. "És tornázni is fogok! Az is lehet, hogy tornázás közben olvasom majd őket ki!" Ezen azért felnyihogtam! :D

    Szerintem ezek közül minden második tetszeni fog neked. De én tuti raknék legalább egy alternatív könyvet, mi van, ha a Burned nem megy majd? Vagy bármelyik másik nem csúszik? Vagy ezt érvényteleníti a kijelentés, hogy kemény csaj vagy? :D :D

    Sok szerencsét, hajrá!! :) BÚÉK!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem menni fog, de ha nem, akkor az biztosan azért lesz, mert olvasás helyett túl sokat tornázom. ;)

      Törlés
    2. Ja és természtesen BÚÉK mindenkinek!

      Törlés
  2. egyébként majd figyeld meg, hogy ha tényleg keményen tornázol, ezeket is el fogod olvasni.
    ha nem olvasod el, tudjuk, hogy ellazsáltad a tornát.:D

    BUÉK, itt is, Zenka! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így lesz ;)

      Köszönöm Nima, és üdv a szarvasoknak ;)!

      Törlés
  3. Lehet már előre beleszólni? :D :D
    1. Engem nem győzött meg :D (avagy a sok leírás miatt muszáj voltam oldalakat csak úgy átlapozni -szeretem Jane Austent, de valahogy modern, filmes feldolgozásban befogadhatóbb- ő az egyetlen, akinél így vagyok ezzel.) 4. Hm, erre kíváncsi vagyok, nem olvastam még tőle, de rajta van a listámon. (Én nem csökkentek, de tornázni akarok! :D) 6. Már nem emlékszem, mit nem tudtam elolvasni tőle (talán az Orlando volt), de a nagy remények az első pár oldalnál elszálltak, el is ajándékoztam. Egyúttal nem tudom, hogy a halála miatt ilyen híres, vagy azért a többség olvasott tőle/tetszett is neki. 9. Komolyan nem negatívkodás lesz :D de nekem már a fülszöveg elvette a kedvem. Valahogy az utóbbi évek Nobel-díjasainál mind azt kérdeztem, hogy miért? Valahogy egyikük se jött be, nem tudom miért. 11. Mindenképp!!(felkiáltójelek) Nagyon szerettem, és véletlenül találtam rá, így valahogy még jobb volt. +1 Karen Chanceről valami hír van?
    A karácsonyi vásárlós posztodból többre kedvet kaptam, úgyhogy újra beiratkozom a könyvtárba.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hali :)! Direkt olyan könyveket választottam, amiket már nagyon rég ki akartam olvasni, de nem feltétlenül azért, mert beleillik az én olvasói világomba, hanem mert szeretnék új irányba is nyitni, és szeretném, ha lenne véleményem róluk.

      Woolf pl. nem tudom, hogy tetszeni fog-e, de az ember nem élhet úgy, hogy legalább nem próbált elolvasni egy Woolf könyvet, nemde? :D
      Ishigorut kapaszkodj meg, nagyon szeretem, a Ne engedj el nekem mind a mai napig az egyik kedvenc könyvem, ezt meg láttam filmen, és nagyon bízom benne, hogy itt is varázsolni fog az író.
      Tizenévesen faltam az Austen meg Bronte könyveket, akkor még nem láttam annyi mindent, mint most ;), nem tudom, hogy mennyire fog lekötni, de ezt tartják sokan a legérettebb regényének, és szégyellem, hogy pont ezt nem olvastam soha.

      Az Északi szelet karácsonyra kaptam több éve, és teljesen érthetetlen számomra, hogy miért nem olvastam még ki.

      Fúú, valamit olvastam Chance oldalán, de fogalmam sincs, hogy mit :O! Sajnos le vagyok maradva a Cassie PAlmer sorozattal, gondolkoztam is, hogy azt, vagy a Burned-et tegyem a vcs listára. Ha Burned menni fog, Chancet is olvasok majd idén.

      Ööö, tudom, hogy menők a karácsonyi könyveim ;), muhahaaa! :D

      Ja és még csomó fura könyvet olvasni akarok az idén, csak azokat még nem feddtem fel!



      Törlés

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig